Monday, April 4, 2011

NTAH LA.....

Assalamualaikum.....
Nak citer pe ek ek.....aku x pandai nk citer,membebel tau la...hehe dah mcm otak senget aku ni... Bermula satu kisah.....Pada suatu hr fuh alamak citer ni mmg x menarik tp rse cm nk tarik rambut je.... Aku kn paling ske lau memandu kete laju lg laju,lg syok .. Lau ade mslh kt kepale ni nk thu smue nye terbang di bawa arus angin yg msk melalui tingkap kete...... fuh .Dlm aku syok memandu tu,adalh satu kete tu potong 4 buah kete di blkg kete aku.... lopas tu dia nk mmotong kete aku pulak,padahal dpn aku kete berderet dn jln brtentang ade sebuah kete hampir sampai.. Aku ingat dia nk potong kete aku jugak, ake brek dn himpit ke sblh kiri jln nk bgi kete dia lepas. Laju giler dia pandu.. tp dia pn brek jugak, takot x lepas la tu nmpk cm hebat..tp takot pulak mati katak.. Org cm ni la yg menyusahkn pengguna jln raya yg lain. Sbb tu la kemlngan selalu brlaku yg x brslh mnjadi mangse... nth ape-ape la diowg ni ek ek ek...ikut ske dia je nk mampos g la mampos sendri ni nk libatkn owg lain pulak... ermmmm kau owg bce ni ade x rse nk tarik rambut hehehe..... tu jer citer aku kali ni...... Aku dah ckp citer ni x menarik pn tp blh la d i kongsi brsme pengalmn aku ni ek ek ek ...... k jmpe lg ......
Wassalam.

thanks! sebab baca like!like!

1 comment: