Wednesday, October 19, 2011

NASI AYAM ,ROJAK CUCUR UDANG PENGKALAN BALAK .

Rojak cucur udang.

Nasi ayam.


Assalammualaikum buat pelawat blog ku ini....
Hari ni aku nak citer pasal makan... sebut je pasal makan tentu kite nak makan yang sedap-sedap je kan kan.... Ni aku nak beritahu kalau kauorg berkunjung ke MELAKA datang la kedai akak aku kt Pengkalan balak Masjid tanah dekat dgn pantai, berhadapan dgn Balai Polis... Kalau nk bercuti kt sna ,ade bnyk tmpt penginapan...ramai juga yg dtg dr jauh bercuti menikmati suasana indah pantai.. Kalau pasal makan bnyk kedai ade..pilih la yang mne berhajat.. Dan jga lpe ya dtg melaka cbe la rase nasi ayam dan rojak cucur udang yg laris kt kedai akak aku.. hari tu owg dr kementerian pelancongan dtg kt kedai akak aku taw. .dia kte tahun ni tema makanan nasi ayam.. Jadi kedai akak terpilih dlm undian nasi aym sebnyk 29 kedai semua.... terima ksh la yg tlh memilih nasi aym kedai akak aku ni hehe....



thanks! sebab baca like!like!

No comments:

Post a Comment