Thursday, October 6, 2011

Terguris Hati......


Tidak pernah ku menduga. . .
Dalam persahabatan ini. . .
Hanya aku yang benar-benar ingin berkawan. . .
Aku harap kita boleh berkongsi suka dn duka. . .
Bergurau senda, sayang menyayangi dgn ikhlas. . .

Tapi aku hanya kawan waktu di perlu kan. . .
Waktu senang aku tidak di peduli. . .
Tidak ada nama ku dalam senarai kawan terbaik mu. . .
Jadi siapa aku??????

Apa pengorbanan ku ini tak bererti. . .
Ku tahan kemahuan,semua ku beri pada mu . . .
Tak pernah kau bertanya khabar ku. . .
Kau pergi bersahaja. . .
Tanpa merasa aku berkecil hati. . .

Dari jauh aku melihat . . .
Kau gembira bersama kawan terbaik mu . . .
Kini ku mengerti hati budi mu. . .
Dan aku jua bukan yang terbaik.




thanks! sebab baca like!like!

No comments:

Post a Comment